Koluszki: Zakup ciągnika wyposażonego w ładowacz czołowy wraz z przyczepą
Numer ogłoszenia: 416706 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7145845, faks 044 7146554.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika wyposażonego w ładowacz czołowy wraz z przyczepą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup ciągnika wyposażonego w ładowacz czołowy wraz z przyczepą współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.o niżej wymienionych parametrach: Ciągnik - Silnik: 6 cylindrowy, Poj.silnika powyżej 6600cm³, Moc powyżej 90 kW przy 2200 obr/min, Moc znamionowa: min. 125KM, Nadwyżka mocy przy pracy z wałkiem odbioru mocy i przy prędkości transportowej - min. 30KM, Moment obrotowy pow.. 550 Nm przy 1250 obr/min, Emisja spalin TIER 3 lub lepsza. Napęd: 4x4 (4 WD), Sterowanie elektrohydrauliczne. Napęd WOM: Sprzęgło wielotarczowe, niezależne, Automatyczny, Obroty:540/540E/1000, Sterowanie WOM z kabiny i na zewnątrz. Przednia oś: Oś sztywna, Samoczynne blokowanie mechanizmu różnicowego. Tylna oś: Blokowanie mechanizmu różnicowego sterowane elektrohydraulicznie. Hamulce z samoczynna regulacją, tarczowe. Hydraulika: Układ hydrauliczny zamknięty. Kabina: Wyciszona, komfortowa(amortyzowana) Klimatyzacja, szyberdach. Wyposażenie: Pneumatyczny system sterowania hamulcami przyczep, Regulowany zaczep transportowy, Dolny zaczep rolniczy Ładowacz z łyżką: Ładowacz sterowany joystickiem, 3 sekcyjny, Udźwig: nominalny min. 1600 kg, maksymalny min. 2000 kg, Łyżka o szerokości min 230 cm. Przyczepa: Ładowność: min 12 ton, Wysokość max 2,80 m, Pojemność ładunkowa min 15 m³, Wywrot trzystronny, Instalacje hamulcowe dwuprzewodowe, Dwie osie, instalacja elektryczna, Obrysowe światła, Prędkość konstrukcyjna 40 km/h..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 16.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.000,00PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w szczególności w następujących wypadkach: 1)zmiany ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku, gdy przedłużenie nastąpiło z przyczyn niezależnych od Stron a w szczególności w przypadku siły wyższej, powodującej klęskę żywiołową, 3) zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego i musi być przez Wykonawcę udokumentowana - pismo (wniosek) dotyczące zmiany terminu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 7 dni przed upływem terminu zakończenia realizacji umowy. 4) oraz w innych wypadkach określonych w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ul. Mickiewicza 4, 95-040 Koluszki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ul. Mickiewicza 4, 95-040 Koluszki Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2012 Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie