Koluszki: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w granicy pasa drogowego w ulicy Sienkiewicza w Koluszkach
Numer ogłoszenia: 98993 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7145845, faks 044 7146554.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w granicy pasa drogowego w ulicy Sienkiewicza w Koluszkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w granicy pasa drogowego w ulicy Sienkiewicza w Koluszkach, w tym: a.opracowanie harmonogramu realizacji robót uwzględniającego najkrótsze przerwy w pracy sieci; b.wybudowanie sieci wodociągowej z rur fi110 PE100 SDR 17 PN 10 o długości 393,7mb wraz z przyłączami w granicy pasa drogowego zgodnie z projektem technicznym w ulicy Sienkiewicza w Koluszkach; c.włączenie wybudowanego wodociągu w istniejącą sieć wodociągową w ulicy 8-go Marca i Polnej w Koluszkach oraz przełączenie przyłączy wodociągowych; d.wbudowanie materiałów budowlanych i armatury fabrycznie nowej, która posiada Aprobaty Techniczne; e.wykonanie obsługi geodezyjnej w zakresie tyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; f.bezwzględne uzyskanie zezwolenia od właściwego zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego na czas realizacji budowy; g.wymieniana gruntu oraz wykonanie zagęszczenia gruntu udokumentowane badaniami w miejscach przewidzianych w dokumentacji oraz wskazanych przez Inspektora Nadzoru; h.przeprowadzenie prac drogowych:dokonanie frezowania nawierzchni bitumicznej o grubości 5 cm,wykonanie warstwy wyrównawczej o grubości 3 cm,wykonanie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 5 cm,dokonanie wymiany chodnika (po stronie przebudowanego wodociągu) o szerokości 1,5 m z kostki brukowej o grubości 8 cm z zieleńcem między krawężnikiem a pasem chodnika, Zamawiający informuje, że krawężniki po obu stronach drogi zarządca drogi wymieni we własnym zakresie, stąd prace te nie należy ujmować określaniu ceny przedmiotu zamówienia. i.zlecenie w akredytowanym laboratorium badań bakteriologicznych wody pobranej z nowowybudowanej sieci wodociągowej; j.porządkowanie terenu budowy i przekazanie Zamawiającemu terenu budowy; k.uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zawiadomienia o zakończeniu budowy z PINB w Łodzi. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.23.11.00-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000,00PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy, załączniki do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w szczególności w następujących wypadkach: 1)Zmiany ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. 2)Przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku, gdy przedłużenie nastąpiło z przyczyn niezależnych od Stron a w szczególności w przypadku: a)szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia, b)katastrofy budowlanej, c)siły wyższej, powodującej klęskę żywiołową, 3) Zmniejszenie zakresu realizacji niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od stron. Zmiana ta może pociągać za sobą zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy. 4) Zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego i musi być przez Wykonawcę udokumentowana - pismo (wniosek) dotyczące zmiany terminu , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 7 dni przed upływem terminu zakończenia realizacji umowy. 5) oraz w innych wypadkach określonych w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 13:00, miejsce: KPGK Sp. z o. o. 95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza 4, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie