Koluszki: Przebudowa sieci cieplnej wraz z przyłączami w Koluszkach - Etap IV
Numer ogłoszenia: 29150 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7145845, faks 044 7146554.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci cieplnej wraz z przyłączami w Koluszkach - Etap IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa sieci cieplnej wraz z przyłączami w Koluszkach - Etap IV, w tym: a.Wybudowanie odcinka sieci cieplnej 2x219/315 długości 113,5mb., 2x168/250 długości 133,5mb., 2x114/200 długości 227,0mb., 2x88,9/160 długości 116,0mb., 2x76,1/140 długości 158,0mb., 2x60/125 długości 18,0mb. oraz 2x48/110 długości 93,5mb. na osiedlu 11 Listopada w Koluszkach pomiędzy ulicami gen. Andersa i marszałka Piłsudskiego;b.Włączenie w ul. marszałka Piłsudskiego (montaż zaworów preizolowanych 200/315 na sieci istniejącej), zakończenie na sieci 168/250 (montaż zaworów preizolowanych 168/250 na sieci istniejącej);c.Podłączenie sieci cieplnej do węzłów w sześciu blokach: przy ul. marszałka Piłsudskiego, nr 35a, nr 9, nr 7d, nr 1 i nr 8;d.Podłączenie istniejącego przyłącza do bloku TBS-u do nowowybudowanej sieci 2x114/200; e.Likwidacja do poziomu - 0,5m pięciu komór ciepłowniczych na osiedlu 11 Listopada; f.Sieci i przyłącza ciepłownicze wykonać w systemie rur preizolowanych, kształtek i armatury stalowej z instalacją detekcji przecieków zgodnych PN EN 253:2005; PN EN 489: 2005; PN EN 448 posiadających aktualne Aprobaty Techniczne; g.Pozostała armatura i materiały budowlane użyte do wykonania zadania powinny posiadać aktualne Aprobaty Techniczne; h.Wykonanie obsługi geodezyjnej (tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza);i.Uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas realizacji budowy; j.Wykonywać badania radiologiczne spawów przewidziane w dokumentacji projektowej;k.Wykonać zagęszczenia gruntu udokumentowane badaniami w miejscach przewidzianych w dokumentacji;l.Uruchomienie sieci cieplnych z przyłączami;m.Odtworzyć infrastrukturę naziemną do stanu pierwotnego; n.Materiały rozbiórkowe i odpady usunąć z terenu budowy i zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach;o.Opracować harmonogram robót uwzględniający najkrótsze przerwy w pracy sieci; Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.11.00-6, 45.11.12.91-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy załącznik do siwz, inne informacje dotyczące złożonej oferty i wykonawcy(załącznik do siwz, kosztorys ofertowy wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w szczególności w następujących wypadkach:1)Zmiany ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych.2. Przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku, gdy przedłużenie nastąpiło z przyczyn niezależnych od Stron a w szczególności w przypadku:a)szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia,b)katastrofy budowlanej,c)siły wyższej, powodującej klęskę żywiołową, 3) Zmniejszenie zakresu realizacji niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od stron. Zmiana ta może pociągać za sobą zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy. 4) Zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego i musi być przez Wykonawcę udokumentowana - pismo (wniosek) dotyczące zmiany terminu , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 7 dni przed upływem terminu zakończenia realizacji umowy.5) oraz w innych wypadkach określonych w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków UE..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie