Koluszki: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Ludowej, Kościuszki, Targowej, Rynek i Pięknej w Koluszkach.
Numer ogłoszenia: 145776 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7145845, faks 044 7146554.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Ludowej, Kościuszki, Targowej, Rynek i Pięknej w Koluszkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a)wykonanie mapy zasadniczej do celów projektowych, b)wykonanie koncepcji rozwiązań projektowych i przedłożenie Zamawiającemu. Po uzyskaniu od Zamawiającego pisemnej akceptacji przedstawionej koncepcji Projektant będzie mógł kontynuować prace projektowe, c)wykonanie projektu budowlanego (4 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej). W rozwiązaniach projektowych winny być wskazane wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W dokumentacji projektowej winny być określone jedynie parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wyrobów. W przypadku braku takiej możliwości, Wykonawca może wskazać nazwy handlowe typowych wyrobów, ustalając jednocześnie prawo zastosowania wyrobów równoważnych. d)kosztorys inwestorski - 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, e)przedmiar robót - 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, g)informacja planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, h)projekt organizacji ruchu na czas budowy - 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, i) uzyskanie wymaganych przepisami Prawa budowlanego i przepisami odrębnymi: decyzji, opinii (w tym z Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej), uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, warunków i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie obowiązujących przepisów, niezbędnych do otrzymania decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i sporządzenie wniosku o pozwolenie na budowę, j)pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację projektową, będącą przedmiotem niniejszego zamówienia. Sieć kanalizacji deszczowej należy zaprojektować zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi z uwzględnieniem poniższych zapisów: a) wpięcie projektowanej sieci kanalizacji deszczowej w istniejącą studzienkę w ulicy Ludowej na wysokości OSiR - działka nr 364, b)zaprojektowanie kanalizacji deszczowej w ul. Ludowej - działka nr 364, Targowej - działka nr 384, Rynek - działka nr 400, Piekna - działka nr 306/2 z zakończeniem w ulicy Pięknej na wysokości działka nr 310/3 (ul. Poprzeczna), c)na wysokości działka nr 310/3 ul. Poprzeczna należy zaprojektować max zagłębienie, tak aby następował odbiór wody z ul. Pięknej, Odlewniczej i Budowlanych, d) wpięcie sieci kanalizacyjnej w istniejącą studzienkę w ulicy Kościuszki - działka nr 1/2 na skrzyżowaniu z ul. Reja działka nr 506/2 i ul. Konopnicką działka nr 481, od tej studzienki zaprojektować sieć działka nr 1/2 ul. Kościuszki do działka nr 347, następnie przez działka nr 347 do ulicy Warszawskiej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 900,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

inne załączniki wymienione w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w szczególności w następujących wypadkach: 1)Zmiany ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. 2)Przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku, gdy przedłużenie nastąpiło z przyczyn niezależnych od Stron. 3)Zmniejszenie zakresu realizacji niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od stron. Zmiana ta może pociągać za sobą zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy. 4)Zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego i musi być przez Wykonawcę udokumentowana - pismo (wniosek) dotyczące zmiany terminu , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 7 dni przed upływem terminu zakończenia realizacji umowy. Zmiana umowy wymaga, formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie