Koluszki: Budowa podłączeń do kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Koluszki oraz wsi Żakowice.
Numer ogłoszenia: 40579 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7145845, faks 044 7146554.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa podłączeń do kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Koluszki oraz wsi Żakowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa podłączeń do kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Koluszki oraz wsi Żakowice. a)wykonanie 85 szt. map zasadniczych do celów projektowych, b)wykonanie 92 szt. podłączeń kanalizacji sanitarnej projektów budowlanych (4 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej). W rozwiązaniach projektowych winny być wskazane wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W dokumentacji projektowej winny być określone jedynie parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wyrobów. W przypadku braku takiej możliwości, Wykonawca może wskazać nazwy handlowe typowych wyrobów, ustalając jednocześnie prawo zastosowania wyrobów równoważnych. Projektant zobowiązany jest do uzyskania od właściciela nieruchomości lub zarządcy drogi pisemną zgodę na lokalizację podłączenia. Zamawiający zastrzega, że ilość podłączeń, jak i ich lokalizacja w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie; c)kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót obejmujący 107 podłączeń - po 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, d)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru - 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, e)informacja planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, f)pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację projektową, będącą przedmiotem niniejszego zamówienia, g)uzyskanie wymaganych przepisami Prawa budowlanego i przepisami odrębnymi: aktualnych map do celów projektowych, decyzji, opinii (w tym z Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej), uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, warunków i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie obowiązujących przepisów, niezbędnych do otrzymania decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych, h)46 szt. projektów organizacji ruchu na czas budowy podłączeń w granicy pasa drogowego - 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

inne załączniki wymienione w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w szczególności w następujących wypadkach, 1)zmiany ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych, 2)zmiany zakresu realizacji niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od stron. Zmiana ta może pociągać za sobą zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, 3)zmiany terminu z przyczyn niezależnych od stron - zmiana wymaga zgody Zamawiającego i musi być przez Wykonawcę udokumentowana - pismo ,wniosek dotyczące zmiany terminu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 7 dni przed upływem terminu zakończenia realizacji umowy, 4)oraz w innych wypadkach określonych w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza 4, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach niniejszego postępowania jest przewidziane do dofinansowania ze środków NFOŚiGW w Warszawie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie