Koluszki: Dostawa i montaż wagi samochodowej wraz z legalizacją dla KPGK Sp. z o.o. w Koluszkach
Numer ogłoszenia: 330566 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7145845, faks 044 7146554.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wagi samochodowej wraz z legalizacją dla KPGK Sp. z o.o. w Koluszkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie podłoża, dostawa i montaż najazdowej wagi samochodowej, elektronicznej, uruchomienie, legalizacja urządzenia oraz przeprowadzenie, szkolenia pracowników Zamawiającego. Realizacja całości zamówienia nastąpi na teren Miejskiej Ciepłowni w Koluszkach przy ulicy 11 Listopada 65. Szczegółowy opis zakresu zamówienia: a) Waga samochodowa stalowo - betonowa o solidnej konstrukcji do pracy w trudnych warunkach, elektroniczna, najazdowa, o długości co najmniej 18m i 3m szerokości, b) Terminal wagowy c) Udźwig maksymalny 50000kg, d) Udźwig minimalny 400kg, e) Podziałka legalizacyjna 20kg, f) Podziałka odczytowa 20kg, g) Klasa dokładności ważenia- III klasa handlowa OILM zastosowania handlowe Certyfikat WE Pl 05 008- europejski certyfikat uprawniający do stosowania wag w całej Unii Europejskiej, h) Rodzaj wagi- najazdowa z podjazdami, i) Zapora od strony wjazdu na wagę - 1 szt, j) Elektronika - 8 czujników tensometrycznych, krasownica łącząca, miernik wagowy, wyświetlacz zewnętrzny, legalne oprogramowanie komputerowe - program wagowy, k) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 24 godziny od momentu zgłoszenia, l) Montaż wagi odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, m) Wszelkie niezbędne formalności związane z montażem wagi wykona Wykonawca, n) Wykonanie wszelkich prac budowlanych niezbędnych w celu montażu wagi samochodowej (wszelkie niezbędne prace budowlane i instalacyjne konieczne do posadowienia wagi i jej funkcjonowania, dokonanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, odbiorów oraz legalizacji wagi) wykona Wykonawca, o) Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczeniem urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu i montażu itp.) ponosi Wykonawca, p) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy na dostarczoną i zamontowaną wagę samochodową. W trakcie trwania gwarancji jakości Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.), q) Wykonawca zapozna się z miejscem montażu wagi dla dokładniejszego przygotowania oferty, oraz np. stwierdzeniem przygotowania podłoża (obowiązek Wykonawcy) dla umiejscowienia wagi, r) Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty dot. wagi umożliwiające wykorzystanie jej zgodnie z gospodarczym jej przeznaczeniem (certyfikaty, świadectwa zgodności, legalizacje itp.). s) Najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy, Wykonawca przeprowadzi szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi wagi samochodowej i posługiwania się oprogramowaniem komputera. Ze szkolenia zostanie spisany protokół.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2.000,00PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w szczególności w następujących wypadkach: 1) zmiany ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych. 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku, gdy przedłużenie nastąpiło z przyczyn niezależnych od Stron a w szczególności w przypadku siły wyższej, powodującej klęskę żywiołową, 3) zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego i musi być przez Wykonawcę udokumentowana - pismo (wniosek) dotyczące zmiany terminu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 7 dni przed upływem terminu zakończenia realizacji umowy.4)oraz w innych wypadkach określonych w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KPGK Sp. z o.o. 95-040 Koluszki ul. Mickiewicza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 12:00, miejsce: sekretariat KPGK Sp. z o.o. 95-040 Koluszki ul. Mickiewicza 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie